Az olyan kiegészítők, mint a pénztárcák, táskák, bőröndök sokat elárulnak személyiségedről. Persze csak akkor, ha valóban a Te választásod és nem azt veszed meg, amit legelőször meglátsz. Kicsit olyan ez, mint a ruhavásárlás. Te döntöd el, mit hordasz. Ne hagyd, hogy a közeli boltok kínálata határt szabjanak az önkifejezésednek!
Ebből a gondolatmenetből jött az ötlet, hogy olyan webshopot hozzunk létre, amely képes tökéletesen kielégíteni a vásárlók igényeit. Mivel az üzletet saját igényeink figyelembevételével alakítottuk ki, képesek vagyunk vásárlói szemszögből tekinteni rá.
Hogy ez a taktika sikeres-e? Beszéljen helyettünk a több ezer elégedett vevő, valamint a visszatérő vásárlóink tábora!
Számunkra az ügyfél az első, éppen ezért minden hétköznap 8:30 és 17 óra között telefonos ügyfélszolgálatot biztosítunk, ahol rendelhetsz és kérdéseket is feltehetsz. Emellett 24 órás kiszállítást vállalunk, ez pedig a piacon egyedülálló szolgáltatásnak számít.
Hogy miért alakult így?
Mert megint a vásárlói igényeket tartottuk szem előtt. Tudjuk milyen érzés az online vásárolt terméket várni.
Sokszor olvassuk mindenfelé: „A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!” Ez egy kicsit olyan, mintha azt mondanák: „Rossz a termék, de mosom kezeim. Miért nem vetted észre előbb?”
Nálunk ez nem így működik. Előfordul, hogy a termék a képeken más, és nem egészen az érkezik meg otthonodba, amire számítottál. Mivel célunk az elégedett ügyfélkör kialakítása, vásárlóink 14 napos elállásra jogosultak. Természetesen garanciát is vállalunk, méghozzá minden termékre 6 hónapot.
A bőröndvásárláskor a XXI. században egyáltalán nem elhanyagolható szempont, hogy milyen méretű táskát melyik légitársaság gépeinek fedélzetére vihetünk fel. A legtöbbször a vásárlónak kell utánajárnia, hogy XY társaság mekkora poggyászt enged szállítani. Mi megspóroltunk néhány lépést, táskáink leírásában a társaság nevét és nem a bőrönd méreteit szerepeltetjük.
Hogy biztosan nem tévedtünk-e? Annyira biztos, hogy egyedülálló fedélzeti garanciát vállalunk, ha kellemetlenséged adódik, kifizetjük az esetleges plusz költségeket, valamint visszavásároljuk a poggyászt.